Adwokat Odszkodowania Komunikacyjne

Kancelaria Adwokacka
Adwokat Hubert Sadaj

ZAKRES DZIAŁALNOŚCI

Zapraszam do zapoznania się z głównym zakresem działalnośc mojej kancelarii.

.1

Dochodzenie odszkodowania, zadośćuczynienia oraz renty z tytułu uszczerbku na zdrowiu, śmierci członka rodziny, błędu lekarskiego oraz wypadku samochodowego.

.2

Dobra Osobiste

Świadczę pomoc w zakresie spraw o ochronę dóbr osobistych, w tym spraw o zniesławienie.

.3

Umowy

Działalność mojej kancelarii obejmuje świadczenia polegającej na analizie prawnej oraz sporządzaniu umów gospodarczych.

.4

Prowadzenie spraw rozwodowych, jak również spraw o podział majątku.

.5

Prawo Gospodarcze

Obsługa prawna dla podmiotów gospodarczych oraz instytucji, obejmującą reprezentację klienta w sporach sądowych.

.6

Prawo Karne

Świadczenie pomocy prawnej w każdym etapie postępowania karnego, począwszy od postępowania przygotowawczego, po postępowanie karne wykonawcze.

W swojej praktyce zajmuję się dochodzeniem odszkodowań i zadośćuczynień na rzecz osób poszkodowanych w wypadkach oraz rodzin osób, które zginęły w..wypadku samochodowym.

Jakie świadczenia przysługują poszkodowanym?

Osoby poszkodowane w wypadku komunikacyjnym, mogą uzyskać od sprawcy:

• Zadośćuczynienie za poniesioną krzywdę.
  • Odszkodowanie za szkodę majątkową.
  • Rentę.
  • Zwrot utraconych zarobków.
  • Zwrot innych kosztów związanych z wypadkiem (koszty leczenia, dojazdu do placówek medycznych).
  • Zadośćuczynienie za śmierć osoby bliskiej.

Komu przysługują powyższe prawa?

Swoich praw przede wszystkim może dochodzić sam poszkodowany, a w przypadku jego ciężkiego kalectwa również jego najbliżsi, ponadto osoby najbliższe (np. rodzice, małżonek czy dzieci) zmarłego w wypadku mogą starać się o przysługujące im świadczenia.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalnego pełnomocnika?

Standardem w naszym kraju są sytuacje, w których wypłacane przez towarzystwa ubezpieczeniowe kwoty przysługujące poszkodowanym z przysługujących im praw są zaniżone. Jeżeli masz problem, zgłoś się do mnie, a odpowiem na pytanie, czy będę mógł pomóc Ci w walce o należne świadczenia.